vrijdag 30 december 2011

Het is weer eventjes geleden

dat ik geblogd heb. Druk gehad met Kerst... nee dat was niet de reden. Het was meer het herstellen van een Total Hip Replacement. De operatie, 4 weken geleden, was makkelijk en het ziekenhuis, 3 nachten, was heerlijk maar dan kom je thuis en dan begint het geoefen en behelpen.
We zijn nu een stuk verder. Ik loop nog steeds met stok en naar boven naar mijn quiltkamer gaat moeizaam maar ik ga elke dag ff naar boven... heerlijk!
Ben begonnen met de voorbereidingen van de huisjesquilt 2012.... wat een gepriegel. Ik heb er 16 op stof staan, die ga ik zeker maken en dan zie ik wel of dat 'kleine werk' voor mij iets is (ik ben er niet zeker van). Mijn vingers zijn te dik voor die mini malletjes, dat schuift. Ik heb er al hele kleine rondjes van schuurpapier onder geplakt, maar nog. Heeft iemand betere ideeen?
Ik had ook plannen om 90+ blokken te maken voor de 'Nearly Insane' quilt, maar als die huisjesquilt niet mijn ding is dan denk ik dat de 'Nearly Insane' ook nooit gemaakt wordt en ik vind haar zo mooi...
Kijken of 2012 mij de inspiratie en het doorzettingsvermogen geeft om mijn huisjes te bouwen en aan mijn 'Nearly Insane' te beginnen.
Iedereen die op mijn Blog meeleest wens ik voor 2012: kleurrijke stofjes, inspiratie en veel zonneschijn!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten