dinsdag 27 maart 2012

'Gewoon bloggen' zei Klaske

....en dat is wat ik dan ook maar gewoon ga doen...... gewoon bloggen al ben ik een beetje 'blogstuntelig'.

In december, in m'n laatste blog, heb ik groots aangekondigd dat ik mijn huisjes op de blog ga zetten daar moeten jullie nog ff op wachten, want foto's plaatsen daar moet ik me nog in verdiepen. 

Jullie willen natuurlijk allemaal weten hoe ver ik met mijn huisjes gevorderd ben...wel ik heb al (hahaha) 4 huisjes klaar, niet veel hoor ik jullie al zeggen. Dat is waar maar ik heb een heel pak geknipt en getekend.
Ik was begonnen met 7 cm huisjes, dat vond ik gepriegel en toen 10 cm huisjes dat was hetzelfde gepriegel dus dan maar weer 7 cm huisjes... ze zijn wel schattig.

Ik ga dadelijk nog eventjes buiten in het zonnetje zitten terwijl jullie al in jullie bed liggen, het is hier 4.30 pm en bij jullie 22.30.


 

6 opmerkingen:

  1. Hej Coco, ik maak zelf geen huisjes, maar ik heb ze wel gezien en ze zijn idd erg priegelig maar wel heel mooi.
    Het berichtje is prima en met de foto's komt het ook vast goed.
    Fijne zonnige middag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Coco, de cursus van het maken van de portretten wordt vast nog wel herhaald. Je kunt je opgeven bij het Bernina creatief centrum. ( http://www.bernina.nl/gallery-n1003-sNL.html) Hij wordt gegeven door Nienke Smit(http://www.bernina.nl/news_detail-n1007-r0-i7602-sNL.html) en Marijke de Weerd. De workshop staat nu niet bij het aanbod, maar als de wachtlijst vol is, wordt er een cursus georganiseerd. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben erg benieuwd naar je huisjes. Hopelijk leer je gauw foto's op je blog zetten, dan kunnen we meegenieten. Ik blog al een hele tijd, maar ik begin het nu pas te leren. Mijn man zette ze er altijd op, en dan word je een beetje laks, hè!

    Succes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Coco, wat gezellig dat je op mijn blog reageerde vandaag, ik hoop dat jij je snel gaat verdiepen in het plaatsen van foto's, zodat we ook van jouw werk kunnen gaan genieten. Ik meld me aan als volger en hoop snel een nieuw bericht van je te lezen! Tot gauw?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Coco. ik weet niet of je dit leest, hopelijk wel? Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Omdat je op no-reply staat, kon ik je niet beantwoorden. Ik gebruik een no. 11 Jeana Kimball straw needle. Ik vind het gewoon veel handiger met needleturn om een lange naald te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik vind de blokken zelf ook erg mooi geworden. Heb nu bijna het 4de blokje af.

    BeantwoordenVerwijderen